NASIL, NEDEN
Yemek sırasında TV veya cep telefonu olmasın. Bunlar varsa hiç farkında olmadan aldığımız kaloriler de artıyor. Fazladan 200-300 kalori tüketenler oluyor. Böylece hem kaloriden tasarruf ediyorsun hem de biraz ruhun dinleniyor.
top of page
bottom of page
